2015. április 30., csütörtök



VIII. Rész



-Napsiiii!!
-Majaaaa!! - orditottuk fel, mikor belépett Napsi. Mint mondtam el volt utazva a mázlista.- Hallottam egy pár pletykát. Kivele!
-Majd azt a végéreeee! Milyen volt?
-Nagyon jó, de most rád vagyok kiváncsi. Majára talált a szerelem? Ki a mázlista?
-Hm...
-Na neee   Csak nem Áron?
-Mivan!? Fújj... NEM, NEM és NEM!!!
-Akkor?
-Egy cukker fiú!!!
-Ki az ?
-Ma átjön estefelé és majd bemutatom neked!
-Te kis gonosz, hisz tudod, hogy utálok várni!
-Ez van édesem! - kacsintottam a legjobb barimra.
-De jönnek mások is nem?
-Igen. Jönnek át az osztályból meg egy pár haverom is. Annyira hiányoztal.
-Te is. de gyere egy kicsit, van valami számodra!  Remélem tetszeni fog!
-Ááááá  Rohanok!!







Ezt kaptam a Napsitól. Igaz milyen szép?










*Később*

-Mindjárt jönnek a többiek. Addig megyek letusolok és kicsipem magam egy kicsit.
-Oké, én addig megyek szerezni kaját meg italt. -kiáltotta Napsi az ajtóból. 

Annyira izgulok, hogy Napsi mit fog reagálni Gergőre!  De végül is nekem kell tetszedjen nem neki.
Amiután elvégeztem teendőimet kopoktak.

-Ki az?
-Gergő.
-Gyere, csak lehetőleg.... -szakitott félbe
-Hú de sexy valaki!
-Ne bámulj!  Gyere segits ruhát keresni, mert nem élvezetes egy szál törölközőbe ácsorogni.
-Örömmel! - mondta 1000 wattos mosollyal.

Miután sikerűlt kiválasztani a ruhát rá 10 percre megjöttek a többiek is, csak Napsi hiányzott még.

-Mit csináljunk?
-Felelsz vagy mersz-et játszódjunk!- kiáltotta be Levi
-Igen! - helyeseltek a többiek.

Amikor elkeztük volna jött be Napsi a kajával és az italokkal. Kivettem a kezéből és szétosztottuk. 
Ezután leültünk a földre, játszni keztünk.
Napsi forgatott, az üveg rám mutatott

-Felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Akkor csókóld meg a pasidat, de rögtön, mert egész nap erre vártam!- Gergő felé mentem és megcsókóltam. Kábé 3 percig csókóloztunk mikor megszólalt Napsi- Na jó elég. Még szükségem lessz a barátnőmre! -Mindenki felröhögött.
Most én forgattam. Levire mutatott.

-Nos Levi, mersz vagy mersz?
-Hmm... Merek!
-Akkor - csaptam össze a kezem, mivel jön a kiss bosszúm- menj le az udvarra és kezdj el énekelni!
-Csak ennyi?
-Egy szál boxerben!
-Érted bármit cica... - kacsintott rám.


Mindenki lement és Levi belekezdett feladatába, de ekkor.....


A folytatás ezen a héten lessz, addig is kérlek pipáljatok!













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése