2015. április 23., csütörtök

I. Rész


Maja szemszöge

Ma kora reggel keltem fel . Olyan 7-8 óra lehetett . Azért keltem fel ilyen korán , hogy a családomnak főzzek , mivel holnap már nem láthatom őket . Neki is álltam . Olyan 9-re be is fejeztem , meg is teritettem az asztalt . Felmentem előszőr a szüleim szobályba .
-Anyaaa , apaaa . Felkelééés -mondtam . Eléggé megijedtek, mivel azt hitték, hogy már délután van és elkéne indulni Pestre .
-Elaludtunk ? -kérdezte anya
-Nem , csak csináltam ennivalót , hogy az utolsó napunkat együtt töltsünk el .-mondtam 
-Imádunk .-nyomtak egy puszit az arcomra aztán átmentem a tesóim szobályába . Amiután mindenki összegyült megreggeliztünk . Anya elmosogatott . Addig én felmentem a szobámba és összepakoltam . Már délután 13 óra volt . Bejött apa a szobámba .
-Megvagy? -kérdezte 
-Igen. Tesség vidd le a kocsiba .
Amiután mindent beraktunk a kocsiba elköszöntem a tesóimtól és elindultunk . Egész úton zenét hallgattam fülhallgaton keresztül , és közbe beszéltem a szüleimmel . Amikor odaértünk a bentlakásba elkértük a szobakulcsot . A 22-es szobát kaptam . Apa felhozta a böröndeimet és elbucsusztunk .
Anya még ült egy kicsit, hogy megbizonyosodjon, hogy tiszta-e a szoba, milyenek az ágyak, szekrények, stb.. Tudjátok, amit ilyenkor az anyák csinálnak. Amiutám meggyöztem , hogy jó helyem lessz itt meg jó is leszek elment.
*Később*
Megtudtam , hogy lessz 1 szobatársam is . Már nagyon izgatott voltam amikor kinyilt az ajtó .
Szia-köszöntem .-Gál Maja  vagyok . És téged , hogy hivnak ?
-Szia . Kovács Napsugár de neked csak Napsi -kacsintott rám .Nagyon szimpi lány szerintem . Nagyon sokat beszéltünk és jól összebarátkoztunk . Sajna eljött a lefekvés ideje is .Bementem a fűrdőbe és letusoltam, majd fogat mostam. Utánnam Napsi ment be. Megvártam mig kijőn és lefeküdtünk aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése