2015. április 24., péntek

2. rész

Maja szemszöge
*Reggel*
Felkeltünk Napsival . Elkeztünk készülődni , amikor kopogott valaki . Mentem és kinyitottam az ajtót . Egy fiú állt elöttem .
-S..sz..szia -mondta akadozva. Elkeztem csodálkozni , hogy miért mind dadog annyit. Hirtelen rájöttem . Egy szál alsónemübe nyitottam neki ajtot.Ó, én hülye ! 
-Bocsi .. Várj felveszek valamit .
-Maradhatsz igy is ... -halottam miközbe öltöztem,  utánna visszamentem az ajtóhoz .
-Mit akarsz? 
-Semmit , csak megakartam tudni ki van a szomszédszobába . Ja... De paraszt vagyok , a nevem Barta Ervin .
-Gál Maja. 
-Esetleg nem indulunk el együtt a gimi fele ?
-Még megvárom a barátnőmet . Olyan 20 perc múlva legyél itt . Most 7:00 óra szoval 20 perckor legyél itt ! Na szia !
-Oksa ! Na szia ! 

-Ki volt az ? -kérdezte Napsi
-Csak egy srác ...
-Helyes ?
-Nekem nem jön be. - nyújtottam ki a nyelvem. :P
-Ha tetszik nekem hagyod ? -kérdezte Napsi mire felröhögtünk .
-Persze ..

Amikor készen lettünk felkaptuk a táskainkat, ekkor pont kopogtak . Kinyitottam az ajtót és Napsival kimentünk . Napsi megismerkedett vele . Egész úton csak Ervinnel beszélt . Én  ennek örültem ,mivel a barátnőm boldog és nagyon bejönnek egymásnak . Amikor a gimihez értünk mindenki ránk figyelt . 
Túl elbámészkodtam és ezért nekimentem egy fiúnak.Pfú, elég izmos lehet.
-Bocsi, nem akartam! - néztem fel, egy magas fiúra, miközben félénken kértem bocsánatot. Elég erős. Hm... meg egy kicsit helyes is...
-Csáó! Egy ilyen szép lánynak megbocsátok! -mondta
-Ne féljél nem harapunk! .-mondta az egyik srác - A nevem Gergely Dani .
-Gál Maja.
- Ő itt a legjobb haverom Róbert , mellette Ákos . Ákos mögött pedig Levi .
-Oké ! Orültem a találkozásnak de most megyek az osztályba . Majd talizunk.

Elfutottam mielőtt megszólaltak volna .
Amikor felértem az osztályba , amit nagy nehezen kaptam meg szembetaláltam magamat a 4 fiúval. .Elkeztünk beszélgetni . Hirtelen becsengettek .. Kerestem egy helyet . Az utolsó előtti padsorban kaptam 2 üres padot . Leültem oda . Egy kis várakozas után bejött egy tanár , aki az oszink volt .
-Sziasztok! A nevem Szabó Márton , 23 éves vagyok és én leszek az osztalyfönökötök ! Most sorra mindenki mutatkozzon be! -mondta .
Az osztalytársaim : Napsi , Dani ,Róbert Ákos , Levi ,Ervin ,Csenge , Zsófi , Enikő , Anna , és még egy fiú van aki csak 3 nap múlva jön mivel még nyaralni van ... Szerencsés...
Szóval 12 vagyunk az osztályban . Amiután bemutatkozott mindenki következett 4 unalmas oszióra . Felolvasta a szabályokat , csomót beszélgettünk , meg stb ...  Végre vége lett az óraknak ... Nagyon örültem neki . Napsival visszaindultunk a szobába . Nagyon sok mindent nem csináltunk délután . Napsival megnéztünk csomó jó filmet utánna meg becsomagoltunk , megfürödtünk , fogat mostunk és lefeküdtünk mivel holnap sajna mar tanitás van ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése