2015. április 27., hétfő



IV. Rész-folytátás


Tegnap azt beszéltük meg Áronnal, hogy ma suli után megyünk fagyizni. Ezzel nem is volt gond. Amikor találkoztunk elindultunk sétálni. Kis idő múlva egy lány ordibálni kezdett utánnunk, vagyis Áron után. Ahogy utolért minket, mert megvártuk, rögtön Áron nyakába ugrott és elkezte puszilgatni. El sem hiszitek mennyire fájt ez nekem. Elkeztem rohanni. Minél messzebb tőlük. Áron még kiabált utánnam de nem figyeltem rá. 
Egy parkba értem. Ott leültem egy padra és sirni keztem, de ekkor elém lépett valaki. Az államtól fogba felemelte szép óvatosan a fejem. Ezt nem hiszem el... Tudjátok ki állt előttem? Egy 11.-es fiú állt előttem a gimbiből. Látásból ismerem, de nem tudom a nevét. Kinos csönd után megszólalt:

-Szia. Miért sirsz?
-Sz..Szia. Nem sirok!
-Nem hiszem el. Mi történt? Nekem elmondhatod és nem mondom el senkinek. Jobb ha kiadod magadbol ami bánt. Jobban fogod érezni magad!
-Háát... Egy fiú aki tetszik nekem meghivott egy fagyira mivel segitettem neki. Ezzel nem is volt probléma. Amikor találkoztunk rögtön a nyakába ugrott egy lány. Elkeszték puszilgatni egymást én meg elrohantam tőlük. 
-Ehhez csak annyit mondok, hogy küzdj érte amig lehet
-Oké! És igazad van tényleg jobban érzem magam. Amugy Gál Maja vagyok és te?
-Tudom, hogy Maja vagy. Engem Varga Gergőnek hivnak. Nem fázol?
-Egy kicsit, de nem vészes.
-Tessék itt van a kabátom, vedd fel nehogy megfázz! Nem lenne jó
-De te?
-Nekem igy jó.
-Amugy mit keresel itt?
-Láttam, hogy átszalad valaki az úttesten sirva és kiváncsi voltam ki az.
-Jaa..
-Gyere menjünk vissza.
-Nem akarok! Nem akarom látni!
-De jössz! Megbetegszel!
-Nem érdekel!

De ekkor felemelt  a karjaiba. Nem ellentkeztem neki, mert örültem, hogy valaki foglalkozik velem is. Elindultunk a bentlakás felé. 
----KÉPSZAKADÁS----

*Reggel*

Reggel amikor felkeltem egy ismeretlen helyen találtam magam. Körbenéztem óvatosan, de ekkor megláttam valakit mellettem. Nagyon megiettem, és e okból leestem az agyból. Iszonyat nagy zaj lett, amire persze felébredt a mellettem szuszogó fiú is. 

-Reggelt! Mit csinálsz a földön?
-Reggelt! Leestem mert megijjesztettél , ahogy mellettem aludtál.
-Tegnap este elaludtál a karjaimba, nem volt szivem felébreszteni és ezert a szobámba hoztalak. Ma van valami programod?
-Nincs... 
-Van kedved eljönni a  moziba?
-Persze, csak elkészülök és mehetünk. De mit nézünk meg?
-Titok!
-Nem szeretem az ilyen titkokat!
-Tedd meg értem, kérlek!
-Nem tudok nemet mondani, mivel cuki arcot vágtál! - adtam neki egy puszit.

Elkészültem és elindultunk a moziba. Nagyon jól éreztem vele magam. Egész nap hüllyültünk. Nagyon kedves srác. Kezdem megkedvelni.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése