2015. április 25., szombat

III. Rész

(Maja szemszöge)

          Csütörtok van. Kitartáááás, még egy kicsi és hétvége- gondoltam magamban.
Reggel elvégeztem a teendőimet, mint például fogmosás, letusolás, stb.. 
Amugy nem is mondtamNapsi összejött a szomszédfiúval. Olyan kis cukik :D

-Napsi, nem láttad a telefonomat?
-Sajnos nem... segitsek?
-Nem kell. Megkeresem egyedül, mert vár a herceged.
-Kuss!! Szia.
-Szia.


*Később*

A telefonom az ágyam alatt volt. Biztos levertem alvás közben. 
Basszus még csak 5 perc van becsengetésig. Elkeztem rohanni vadállat módra a suliba. Szerencsém van mert a kolesz a suli mellett van.  Ahogy siettem nekimentem egy fiúnak. Sikeresen leestem a földre.
-Annyira sajnálom, nem akartam, bocsi- mondtam miközben felsegitett a fiú. Amikor felnéztem majdnem elájultam. Egy helyes fiú állt előttem. Olyan szép a mosolya 
-Nem baj, még megtörténik. Amugy Kerekes Áron vagyok. Téged hogy hivnak?
-Gál Maja. Bocs de most mennem kell, mert mindjárt elkések-mondtam
-Még találkozunk szerintem. Szia :D
-Szia!

*Becsengettek*
Első töri, remek. 
Ahogy léültem bejött az a fiú, akit fellöktem az előbb. Elkezdett keresni egy helyet. Elindult felém, mert csak mellettem volt hely. Széles mosollyal leült mellém.
-Szia! -mondta 
-Hali. Szóval te vagy az a fiú, aki még nyaralni volt :) -mondtam boldogan, mert aza fiú lett a padtársam akibe beleszerettem. Várjunk én miért is örülok neki?? És mivan!? Ez lehetetlen! Nem szerethettem belé. Ő egy fiú a sok közül! Miért mosolygok, mint egy idióta? Jesszus... én megőrűltem. 
-Háááát... én volnék az.
-És hol voltál nyaralni?-kérdeztem
-Gö.....
Itt már nem tudtuk befejezni, mert bejött a tanár.


-Sziasztok!- mondta a tanár- A nevem Magyarosi Elek. Én fogom tartani a történelem órat. Mindenki vegye elő a füzetét !!
-Tanár bá'  nem mutatkozunk be?
-Nem!Majd amikor felszolitok valakit megmondja a nevét is. Most kussolj és vedd elő a füzetet!!

Mindenki elkeztett kotorászni a táskájában. Ez az első óra és már irunk. CSODÁS mondhatom
Amikor mindenki kész lett felszolitotta Áront a tanár.

-Te! -mondta
-Igen? -kérdezte Áron
-Mikor vették el a magyaroktól Erdélyt?
-ÖÖÖÖ....- mivel láttam, hogy nem tudta a megoldást megsugtam a megoldást Áronnak
-Nos?
-1920  június 4. (nem vagyok biztos benne :D)
-Helyes!


Végre végetért a töri óra. A tanár egész végig engem szivatott, de nem járt sikerrel, mert a volt sulimba is ilyen  töri tanárt fogtam ki, ezért minden órára tanultam, hogy ne bukjak meg. Most hasznomra vált. 
Ahogy kiment a tanár Áron odajött hozzám.

-Úristen, köszi. Megmentetted az életem. Ha nem segitettél volna akkor a tanár egész év végére engem szemelt volna ki. Hálám jeléből elhivlak egy fagyira, ha persze szeretnéd.
-Szivesen. Hááát nem is tudom. -mondtam 
-Na kérlek.
-Legyen.
-De add le a teló számod!


Leadtam a telószámom neki aztán lementem a büfébe kaját venni.
Az első óra után nem történt semmi izgalmas.
Ahogy a koleszba értem (egyedül, mert Napsi randizni ment Ervinnel. A kis cukik) leültem megirni a házikat és tanultam egy csomót. 



3 óra múlva

Valaki hivott. Felvedtem a telefont
-Haló- egy rekettes hang szólt a telefonba. Nagyon rémisztő volt.
-Ki az? -Kérdeztem bizonytalanul..
-Nem ismered fel a hangomat? ...............


A folytatást ezen a héten fogom hozni! Addig is várok egy pár véleményt is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése