2015. április 29., szerda

Kérlek pipáljatok a végen :)

VII. Rész

*Áron szemszöge*


-Máshol nem tudjátok nyalni-falni egymást?- kérdeztem flegmán miközben elmentem Maja és Gergő mellett.- Szánalms vagy drága Majácska. Egyik pasit cseréled a másik után.
-Nincs jobb dolgod, mint beleszólni a magánéletünkbe? Húzzál a francba. Még neked van nagy szád, aki majdnem megvert egy lányt? Miféle ember vagy?- kérdezte az a barom Gergő. Majdnem lekevertem neki egy pofot, de előbb Majára néztem, akinek szemében félelmet láttam. Tőlem félt. Majdnem megvertem, azt akit... akit hogy mondják annak a szónak? Olyan nehéz még rá gondolni is. Hogy lehetek ilyen állat???? Nem hiszem el   Nem birom nézni őket   Elüldőztem magam mellők azt a lányt, aki lehetett volna a legjobb barátnőm.... 


*Gergő szemszöge*


Úgy felidegesitett ez a gyerek. Alig szerzem meg azt a lányt, akivel érdemes élni, most meg tönkre akar tenni. Nem elég, hogy mindig keresztbe tett nekem a ''Barátnő keresése'' akciókban is, most meg ez is? Majd elintézem én ezt a gyermeket. 
Nagyon sokat szenvedett miatta Maja. Nem szeretném, hogy szomorú legyen. Mikor közelébe van ez a srác mindig sirás határán van szegény. Megakarom védeni akár az életem árán is, csak tudjam, hogy biztonságba van.


*Maja szemszöge*

Nem értem, miért ilyen velem Áron. Mit csináltam neki? Zavarja, ha boldog vagyok? 
-Áron, kérlek ebből elég! Az elején még normális voltál velem. Mit csináltam, hogy ezt érdemlem? Ha elmondod hidd el segitenél magadon és nekem is!
-Hagyjál már a szarba.  Minek lenne szükségem pont rád? Te egy r*banc vagy, aki minden helyes pasi után szalad. De, hogy tudd édesem nem kellesz te majd senkinek. Majd meglátod, hogy Gergőnek sem fogsz kelleni.- kacsintott rám, majd ott hagyott lefagyva.
-Miért kapom ezt mindenkitől? Egerben is utált mindenki, most meg itt is! Elegem van mindenkiből és mindenből!- Elakartam rohanni, de Gergő elkapta a karom és magához húzott. A franca. milyen gyors!
-Ne sirj életem!  Annyira mérges vagyok, mikor szomorúnak látlak és nem tudok ez ellen semmit sem csinálni!-  nyomott egy puszit a homlokomra, de ekkor automatikusan megcsókoltam. Ebben a csókban minden érzelem benne volt.Olyan szenvedélyesen csókól! Nagyon szeretem ŐT!!  Szerintem Ő lessz a jővőm. Mindent meg kell tegyek, hogy ne veszitsem el!


*Később (órák után)*

-Szia édes. Nincs kedved jönni deszkázni?
-Áááá  Honnét tudtad, hogy deszkázom?
-A tesodtól.
-Mi?? Honnan ismered?
-Osztálytársam! Amugy meg ő kért meg, hogy hivjalak el téged is, mert a haverokkal megyünk ki.
-Jujj de jó! - mondtam miközben a nyakába ugrottam. Felemelt és a fenekemtől fogva fogott. 
Csokcsatáinkat a tesóm, Peti zavarta meg.
-Bezzeg az én nyakamba soha nem ugrottál!!
-Neked is szia bátyus. Te nem vagy ilyen erős.
-Hahh... jó vicc!
-Bátyus, ne most kezd! Menjünk már deszkázni!


Rengetek trükött nyomtam le, amit persze a fiúk is dijjaztak. Jöt egy pár idegen srác is, aki beprobálkozott nállam sikertelenül!
Amugy meg Napsi elment a szüleivel külfőldre. Itt hagyot ezekkel a NEM NORMÁLIS ''EMBEREKKEL''!!!


Képek, amik a deszkázás közben készűltek (fel is tettem facebookra. Egy csomóan lájkolták. Ezekszerint menő lettem):


Gergő és én






Bátyus és én



Én




Gergő és én







   Bátyus 





Kérlek pipáljatok :)



























   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése