2015. május 2., szombat



VIII. Rész
    
   -folytatás-   


                                                                  *Maja szemszöge*
-Felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Akkor csókóld meg a pasidat, de rögtön, mert egész nap erre vártam!- Gergő felé mentem és megcsókóltam. Kábé 3 percig csókóloztunk mikor megszólalt Napsi- Na jó elég. Még szükségem lessz a barátnőmre! -Mindenki felröhögött.
Most én forgattam. Levire mutatott.

-Nos Levi, mersz vagy mersz?
-Hmm... Merek!
-Akkor - csaptam össze a kezem, mivel jön a kiss bosszúm- menj le az udvarra és kezdj el énekelni!
-Csak ennyi?
-Egy szál boxerben!
-Érted bármit cica... - kacsintott rám.

Mindenki lement és Levi belekezdett feladatába, de ekkor  kijött az igazgató. Rohanni keztem, utánnam mindenki, csak Levi maradt ott lefagyva

-Kisfiam, mégis mit képzelsz magadról? Indulj el azonnal a szobádba!  Most!


-Ezért még megfizetsz drága Maja! - küldött felém egy kaján mosolyt - Most én forgatok!
-A francba!  -  az üveg rám mutatott.
-Csak merni szabad!
-Oké!
-Hm...- gondolkodott- Meg is van! Add ide az öszzes bikinidet!
-Mivan? - röhögtem fel
-Add most ide! 
-Rendben, csak várj keressem meg!  Tessék!
-Ez tökéletes!
-Mivan? Szerintem ez nem férne rád és ez a kedvencem. Nem veheted fel!
-Nem én fogom felvenni hanem te és divatmutató lessz!




<----Ezt választotta ki Levi. 
Kis idő múlva átöltöztem és bementem. Mindenki elcsendesedet és rám figyeltek.

-Bazd meg Maja, nagyon csinos vagy. Gergő nem adod nekem egy éjszakára?
-Haver te hülye vagy. Ő az enyém
-Maja nem szeretnél egy jó kis éjszakát? - kérdezte Zoli, Gergő szobatársa és egyben legjobb haverja is. A válaszom pedig egy boxolás a vállába.
-Bakker de csontos ujjad van!- orditott fel.
-Esetleg nem kérsz még?
-Nem!
-Haver ezért ne húzz ujjat a csajommal, mert megjárod!

Még egy kicsit játszottunk, amig be nem alutt mindenki. Csak én nem aluttam. Nem tudom miért de nem tudtam aludni. Kikeltem az ágyamból és szép óvatosan lementem a moziszobába.

-Csá!
-Szia!
-Mit keresel itt?
-Nem tudok aludni, és te?
-Én sem. Leülsz? - kérdezte Áron mosolyogva.
-Csak  ha szabad. És mit fogunk csinálni?
-Horror?
-Azt nem. Nagyon félős vagyok
-Ne félj! Melleted leszek!
-Legyen! -montam 

Beinditotta a filmet. Alig nézzük egy fél órája de én máris be vagyok szarva.

-Neee  -fúrtam bele a fejem Áron mellkasába. Hm... Milyen jó illata van és milyen izmos. Mire gondolok már megint!?
-Nyugii!

Nagy nehezen vége lett a filmnek.

-Hála Istennek! Soha többet nem nézek veled horrort!
-Azért szerintem tök jó volt. 
-Ha nem tudok aludni a film miatt akkor meglakolsz érte!
-Rendben. De mivel is? 
-Még kitalálom!
-Talán majd felfogsz hivni, hogy  az ágyadba kell aludjak, mivel nem szeretnéd, hogy  a szörnyek ne faljanak fel,!
-Álmodj királyfi!

3 percen keresztül csak bámultuk egymást. Elég kinosnak tartottam ezt a csendet, ezért megszólaltal:

-Áron!
-Igen? Van valami baj?
-Nincs, csak kérdezhetek valamit?
-Persze!
-A suliba miért vagy olyan gonosz velem?
-Hááát... izééé... Nemtom. Nem beszélünk valami másról?
-Lehetünk barátok? Annyira nem szeretem, ha valakivel haragban vagyok.
-Legyen.- de láttam, hogy egy kicsit elszomorodik. Talán érez irántam valamit? 




                                                                  *Áron szemszöge*

"Hosszú éjszakám lessz"- gondoltam magamban, mivel nem tudtam aludni. E okból lementem a moziszobába filmezni. Kis idő múlva zajt hallottam. Az ajtó irányába néztem, ahol megláttam Ő-t. Olyan kis édes volt a pizsijében. 
Pár pelc múlva már együtt néztünk egy horror filmet. Annyira tetszett amikor megijedt és a mellkasomba fúrta a fejét. Alig tudtam türtöztetni magamon, hogy ne csókóljam meg, de nem szabad!  Barátja van! Sajnos!
Elcsesztem az egészet! Ha nem ijjesztem el mellőlel, akkor talán Ő az enyém lehetne, de nem. Egy barom vagyok! Meg kell szerezzem magamnak!! Csak vele teljes az életem!  Mikor a közelembe van fúrcsa érzés kap el. Csak most jöttem rá igazán mit is érzek iránta. SZERETEM, KÜZDENI FOGOK ÉRTE!!


Ha tetszett kérlek pipáljatok!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése