2015. május 12., kedd


X. Rész
-Folytatás-


-Nagyon köszönjük nektek One Direction! -mondta az egyik 12.-es angolul. - Meg is van a bálkirály és királynő. Megkérném a One Directoin bandatagjait, hogy adják át a nyerteseknek az oklevelet, nyereményt és dijjakat. A nyertes nem más, mint..........

Annyira utálom, amikor húzzák az időt, tudva a választ. 

-Na szóval a nyertes........ Kiss Csenge és a partnere Benedek László. Gratulálok!
-Hogy mi van!!??? El sem hiszem!  Ááááá! Nyertem!  Nyertem! Háhá lúzerek!
-Kérlek gyert.... Várjatok csak egy kicsit. Most kaptam az értesitést, hogy még kaptak 3 szavazatot, amit nem számoltak bele igy más lett a nyertes. Vajon ki lehet az? 
-Nemááár. Hogy képzeled ezt? Én vagyok a nyertes, te hülye bemondó!  Én vagyok a nyertes!  Hallod?
-Nyugodj már le kérlek!
-Nem! -kezdte el ráncigálni a bemondót Csenge.
-Őrők tudjátok mi a dolgotok! Köszönom!
-Ezt még megbánod te kis köcsög!  Eresz már el!


Nagy nehezen kivitték Csengét és a csatlosait, mivel ők is cirkuszt rendeztek. Hogy lehet ennyire leégetni magadat több száz ember előtt!? A megoldás nem más, mint Csenge. Hihetetlen egy csaj be kell vallani. Szánalmas!

-Na szóval a nyertes Gál Maja és a haverom, Varga Gergő. Kérlek gyertek fel ide mellém a szinpadra!
-Gergő most álmodom?
-Nem édes! Ez a valóság! Gyere add a kezed és menjünk fel!
-Haver, nem is tudtam, hogy ilyen dögös csajod van. 
-Kuss legyen! Ez a szépség csak az enyém! - pacsiztak le.
-Na szóval megkérném a One Direction banda tagjait, hogy adják át a nyereményeket!


Elindult felém 5 fiú. Elég cukik voltak, mit ne mondjak. 
Nem is tudom elhinni, hogy nyertem! Én!? Ez szinte lehetetlen. 

-Hali. Nagyon örülünk, hogy ti nyertétek meg és, hogy megismerhettünk! - mondta talán Niall, a szöszi.
-Szerintem meg is bolondultunk volna velűk egy hétig.
-Mi!? De miért bolondultatok volna meg?
-Zayn mond már el a meglepetést!
-Na szóval, az előbb arról beszéltem, hogy ti ketten eljösztök velünk egy hétig ilyen kirándulásfélére.
-Neeemááár! - mondtam a sirás határán. Nem a szomorúság miatt sirtam, hanem a boldogság miatt. Ez nem történhetet meg velem! Csak álmodom! Valaki ébresszen már fel! Most!!
-Erre az egy hétre holnapig el kell készűlődjetek, mivel holnap indulunk!- mondta Harry. 
-De várjatok kedves emberek!- szólt bele Gergő a mikrofonba.- Van egy kis meglepetésem Majának! DJ zenét kérek!

Elindult egy zene. Ezt nem hiszem el!  A kedvenc Green Day zenémet kezte el énekelni, a Holiday-t. Mondtam már mennyire szeretem?
Amikor befejezte az éneklést a nyakába ugrottam és szenvedélyesen megcsókóltam.

-Köszönöm! Szeretlek!
-Én is! -fúrta fejét a vállamba.

-Haver, szerintem menjetek szobába, mig el nem fajulnak a dolgok! -szólt bele a mikrofonba a 12.-es bemondó. Mindenki felkacagott.


Ezután lementünk a szinpadról egyenesen le a büfébe, ahol elkezdtük megbeszélni az infórmációkat a kirándulásról. Ez annyira jó. Nagyon kedvesek ezek a srácok. Az egész éjjelt átbeszéltük.
Itt egy jó barátság kezdete kezdődik szerintem!



Kérlek pipáljatok és komizzatok is, hogy tudjam tetszik-e a történet, amit irok! :)
Ha nem tetszik abbahagyom!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése