2015. május 6., szerda


X. Rész

-Napsii!
-Mi van? Hadjál már aludni!
-Tudod, hogy hány óra van?
-Nem.
-13 óra. 
-Bakker!  Még van 3 óránk. Gyorsan menjünk le enni és kezdjünkk készülődni!
-Rendben!


Ahogy kikeltünk az ágyból rohantunk lefele a büfébe. Kikaptuk a kaját. Gyorsan leültünk és enni keztünk.

-Csá csajok. Maja cuki a pizsid.
-El ne olvadj a látványtól!
-Most mi van?
-Hát drága Levikém nincs semmi közöd hozzá! Na pusz!

Felálltam és faképnél hagytam Levit. Nincs semmi kedvem vele társalogni. 
Gyorsan megfürödtem, majd megszáritottam a hajam. Napsi pont ekkor jött be a szobába. Nem kérdezett semmit a viselkedésemről csak bement lefürödni.
Fél óra múlva már együtt készülődtünk.


-Napsi, szerinted göndör vagy egyenes legyen a hajam?
-Szerintem göndör. Múltkor nagyon jól néztél ki göndör hajjal.
-Okii!

Röpke 2 óra alatt kész is lettünk. Éppen leültünk beszélgetni, mikor kopogtak.

-Gyere!- kiáltottuk egyszerre Napsival.
-Sziasztok. Maja tudunk beszélni egy kicsit?
-Persze, de baj van Gergő?
-Nincs semmi, csak azt akartam kérdezni, hogy lennél a párom a bulin?
-Ez kérdés volt? Hát persze! -leheltem csókót ajkaira.
-Nos indulhatunk?
-De korán van még.
-Milyen korán? 10 perc múlva lent kell lenni.
-Már? 
-Ja. Nem szólsz Napsinak?
-De!

Igy már 4-en indultunk a tornaterem fele. Napsi, Ervin, Gergő és én. Még egy kicsit beszélt az igazgagtó majd kezdetét vette a buli. Nagyon jó zenéket tettek be.

-Kedves egybegyültek. Most következik a bálkirály és bálkirálynő kiválasztása. A gólyákat szeretnek látni a partnereikkel a táncparketten. Szavazni csak 10-ig lehet.  Mindenkinek drukkolok. És azt elfelejtettük mondani, hogy lessz egy kis meglepetésünk is. Nem is húzom az időt. DJ zenét! 

Ezzel egy lassú szám kezdődőtt. Gergővel táncoltam. Annyira jól éreztem magamat vele. Olyan jó, hogy van valakim akire számithatok, de komolyan! Vele boldog vagyok!
Annyira hamar eltelt az idő. Már 10 óra volt.

-A szavazást ezennel lezárjuk. Amig osszeszámoljuk a szavazásokat, addig jöjjön a meglepetés. A szinpadon nem más, mint a One  Direction!!!

Minden csaj sikoltozni kezdett. Elég jól énekeltek szerintem. Nem nagyon hallgatok ilyen zenéket, de szerintem tök jól énekeltek. Miután vége lett a dalnak megtapsoltuk őket. 

-Nagyon köszönjük nektek One Direction! -mondta az egyik 12.-es angolul. - Meg is van a bálkirály és királynő. Megkérném a One Directoin bandatagjait, hogy adják át a nyerteseknek az oklevelet, nyereményt és dijjakat. A nyertes nem más, mint..........

Ha tetszett kérlek pipáljatok! Köszönöm!














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése