2015. augusztus 5., szerda


XVI. rész- folytatás

Október 11.

* Dani szemszöge (osztálytárs) *

- Vajon hol lehetnek a többiek? -kérdezte Maja.
- Meglepetéééééééés!!!!- ugrott mindenki elő a bubóhelyéről.
- Mi a ... ?  Legközelebb ne hozzátok rám a frászt!
- Megpróbáljuk, de igy izgalmasabb! - ugrottak Maja nyakába a lányok.
- Még torta is van? Skacok, csak szólók, de nem ma van a szülinapom ... - mosolygott.
- Tudjuk, de hiányoztál! Nem volt, aki segitsen a dogákban ... - mondta Levi, a mókamester.
-  Szóval innét fúj a szél! - bolintott a kicsi Ensteinünk.  Várj, mi van?
- Kezdjük már meg a tortááááát!! - hisztizett az éhenkórászunk, Ákos.
- Valaki ad egy kést?
- Tessék!


Mig mindenki megkapta a szeletét, amit Maja szépen eloszott, mi addig a fiúkkal ökörköttünk. Fiúból vagyok mit akartok?!  Na hagyjuk ezt a témát, mert inkább állatra hasonlitok, mikor haverokkal lógók. Fuck logikám ....


December 20

*Maja szemszöge*

Már egy jó pár ideje nem voltam, mivel csomó dolgom volt, de inkább hagyjuk ezt a témát, mert nagyon unalmas! Most komolyan, kit érdekel az iskola?! Engem biztos nem!
Ma péntek van, ami azt jelenti, hogy utolsó sulinap a 2013-as iskolaévből ...  Semmi érdekeset nem csinálunk, csak a tanárok untatnak Ezek betegek, hogy az utolsó iskolanapon ebből az évből persze, órát tartanak?! Miért kinoznak minket?
Szerencsére most szólalt meg a csengő, szóval mehetek a szobámba a kacatjaimért és utánna a vonatmegállomásra. Végre láthatom a családomat is egy kicsit! Úgy tudják csak holnap megyek, hogy tudjam kipihenni a mai napot, de egy kicsi meglepit szerveztem nekik ....

* 4 órával később*

-  Van itthon valaki?
- Majaaaaaaaaa! - orditott a hugicám.  Mennyire tudott hiányozni!
- Ez itt a tiéd!  Anya, apa hol van?
- Apa dolgozik, anya meg azt hiszem a szobában. Eléggé furcsán viselkedik ...
- Megyek megnézem mit csinál, te addig menj és nézd meg az ajidat!
- Köszönyöm! - puszilta meg az arcom, a kicsi drága!
- Anya! - nyitottam be a szobájukba - Mi a fészkes fenét csinálsz itt?! Normális vagy?!
-  Lányom1  Ez nem is igy történt! - rohant utánnam mivel,  elindultam a konyha fele.
- Szerinted annyira hülye vagyok?! Há, kösz! - flegmáztam vele.
- Hagyjuk inkább! Te mit keresel itt?
- Nem, nem hagyjuk  Már a saját házamba se jöhetek, ahol felnöttem? Szánalmas vagy anya!  SZÁNALMAS! - orditottam az arcába.
- Hova mész?
- A szobámba, vagy nem is az enyém már?! - fordultam meg és nemes egyszerűséggel otthagytam.

Ahogy a szobámba értem a földre rogytam és sirni kezdtem. Hogy süllyedhetett anyám ilyen mély pontra? Most, hogy őszinte legyek szégyellem magamat, hogy ilyen anyám van!
Inkább megyek veszek egy meleg fürdőt és lefekszem!



* Gergő szemszöge*

- Igen? Ki keres reggel ilyen korán? - szólatam bele a telefonba.
- Sz.. szi. szia! - hallottam egy siros hangot. Megiettem
- Maja te vagy az?
- I.. ige.. igen! - szipogott.
- Mi történt?
- Az nem fontos, de nem tudok hozzád költözni?
- Bocsi, de most nem alkalmas ...
- Mi?! De miért?
- Mert nem! - orditottam rá
- De együtt vagyunk!
- Azt mondtam, hogy nem! - nyomtam ki a telefont.



Sziasztok!
Bocsi, de nagyon sok dolgom volt és ezért késtem az új résszel! :/  De végre itt van! 
Picit rövid lett, de kérlek értsetek meg ... Ihlethiányom volt, de sikerült megirnom ezt a részt is! :D Remélem tetszeni fog!   Kérlek komiba irjátok le a véleményeiteket a részről, vagy pipáljatok!
Nagyon szépen köszönök nektek mindent! Cupp! 
xXx. Iró

1 megjegyzés: