2015. augusztus 12., szerda



XVII. rész

December 21.

* Liam szemszöge*

Mi a frászt csinálnak azok ott lent? Minek kell reggel ilyen korán ordibáljanak, zajt csapjanak? Inkább lemegyek és megnézem mit csinálnak azok az idióták, minthogy arra kelljek fel, hogy ég a ház. Ezekkel nem unalmas az élet, az biztos!

-Vigyázz! - kiáltott Niall.
- Kösz!  Szerintem a tojás a gyomorban kell legyen nem a hajamba. - durcáskodott Zayn - Most mehetek megmosni a hajam és beállitani. Ezért még kapsz Horan.
- Mi a jó ég történt itt? Egy tornádó ment keresztül a konyhán?


- Ez szebb változat, mint, amit én akartam mondani papa! - pacsiztunk le.
- Na, de most szedjetek össze, mert van egy meglepetésem!
- Meglepetés?? - rohant ki Zayn a fürdőszobából.
- Milyen meglepetés? - kerekedett ki a többi bolondnak is a szeme.
- Majd megtudjátok, ha szép rend lesz a házban.
- Óóóó! - sohajtottak.
- Ne is halljam! Ti csináltátok ezt a kupit ...  Ha nem lesz rend, amig visszaérek, akkor nagy bajban lesztek!
- Igenis kapitány! - szalutáltak.
- Pihenj! - mentem bele a játekba.
-Szia!
- Sziasztok!


Amig huztam a cipőmet hallottam pár kérdést, mint például  "Milyen meglepetés?"  "Soha nem szokott oda tenni takaritani! Vajon egy fontos embert akar bemutatni?"   "Becsajozott?"
Na mindegy! Ahogy felhúztam a cipőmet, elbaktattam az autóig, beleültem és már robogtam is  a kijelölt célpontomhoz.

* Gergő szemszöge*

- Szia! -állt előttem Maja.
- Te mit keresel itt?
- Baj ha meglatogatom a barátomat?
- Nem .... Vagyis igen, mert dolgom van!
- Milyen dolog? Segithetek valamiben?
- Nem! - próbáltam bezárni az ajtót előtte, de a lábával megtámasztotta.
- Mi a bajod? - nézett rám ördögi tekintetével, amitől kirázott a hideg.

Nemes egyszersűséggel bejött a házamba. A francba!
Megindult a konyha fele, ahol meglátta azt, amit nem kellett volna ... Na jó!  Nekem most fellegzett be! Nekem végem! Annyi! Kaputt!

- Ez meg mi a jó büdös .... ?!
- Szerinted mi? Gyógyszerek.
- Ez neked gyógyszer?!
- Édes, mi ez a hangzavar?
- Nem elég, hogy ezek itt vannak, hanem ő is! - mutatott rá az exemre, akitől szabadulni nem tudok..
- Félreérted!
- Én?! Ugyan mit? Ez a lány sokkal szebb nálam, meg minden. Elhiszem, hogy neked ő kell ... Szakitok!  - orditotta az arcomba. Lefagytam.
- Szivem!  Válaszolj! - lóbálta előttem a kezét.
- Mond, te normális vagy?
- Igen, de te nem! Miért orditasz rám?
- Vajon miért?
- Nem tudom! - válaszára felmentem a szobába.  Elrontottam mindent!


Sziasztok!
Sikerült megirnom a következő részt is! Remélem tetszeni fog, annak ellenére, hogy kicsit rövid rész lett, de azért várom a pipákat, meg a komikat is!  Sietek a kövi résszel!
Ti, hogy fogjátok eltölteni a nyárnak az utolsó egy hónapját? Sajnos mindjárt kopogtat az ablakon az iskola :( Remélem kihasználjátok ezt a pár napot a szórakozásra!  Addig is legyetek jók!  Cupp!
xXx. Iró





















1 megjegyzés: