2015. június 24., szerda



XIV. Rész


Október 12.

*Zayn szemszöge*

- Minden rendben van haver?
- Mi?! Ja, persze!
- Biztos?
- Nem látod, hogy nincs semmi bajom?!
- Azon kivul, hogy Majával összevesztetek még van valami!  Mi az?
- Francba!  Túl jól ismersz!
- Hallgatlak!
- Na szóval... Még emlékszel a múltamra, vagyis a régi munkámra, nem?!
- Ja!  Mi van vele?
- Az van, hogy találkozóm van a régi főnökkel. 
- Ha nem akarsz elmenni, akkor nem mész el. Egyszerű!
- De ez nem igy megy!  Valahonnan rájöttek, hogy hol vagyok és van csajom is, vagy ex?! Nem is tudom, hogy még járunk-e Majával...  Elég csúnyán összevesztűnk.
- Egy!  Mi köze van Majának? Kettő!  Rendbe fog jönni a kapcsolatotok! Harom!  Muszáj beszélned vele!
-Nagyon remélem, hogy igazad van.... De van egy kis gubanc!  Nem is annyira kicsi!
- Mi az?
- Ha nem találkozóm a főnökkel, akkor ellopja az egyik fontos embert mellőlem....  És nagyon félek, hogy Maja lenne az!  
- Megoldjuk közösen ezt is, oké?
- Kösz! - pacsizott le velem Áron.
- De ideje lenne beszélned Majával is!
- Arra gondoltam, hogy hagyok neki egy kis időt, hogy átgondolja a kapcsolatunkat.  Én addig visszautazom Magyarba, a találkozómra.
- Rendben!  És ha van valami, csak szólj!


*Maja szemszöge*

Éppen a konyha felé tartottam, amikor hangok szűrődtek ki Gergő szobályából. 
Az utolsó három mondatot csiptem el. 
"Arra gondoltam, hogy hagyok neki egy kis időt, hogy átgondolja a kapcsolatunkat.  Én addig visszautazom Magyarba, a találkozómra.
Rendben!  És ha van valami, csak szólj! " 
Milyen találkozó? Miért utazik vissza Magyarba? Miért titkolózik előttem? Miért van ennyi miért -el kezdődő kérdésem, és miért nem tudom rájuk a választ?
Ki kell deritenem, de most már ideje lenne elmenni, nehogy kijöjjenek a szobából és megtudjak, hogy hallgatoztam!
Éppen amikor elléptem az ajtó mellől, a kulcs megfordult a zárban és kinyilt. Úgy tettem, mintha csak most jöttem volna le.

- Szia... sztok!
- Helló! - köszöntek egyszerre
- Gergő beszélhetnénk? - kérdeztem reménykedve
- Van valami gond?
- Ne itt kérlek!

Megfogtam a csuklójától és elindultunk a szombám fele. Megkértem, hogy üljön le, mig becsukom az ajtót.
Kinos csend után megszólaltam:

- A kapcsolatunkról lenne szó. Most akkor mi is van? Még szeretsz?
- Hogy kérdezhetsz ilyet? Én mindenáron ki szeretnek békülni veled, csak attól félek, hogy visszautasitas.
- Honnét veszed ezt? Nézd én nagyon szeretlek és nem akarlak elveszi......

Nem tudtam befejezni a mondatomat, mert Gergő megcsókólt. Annyira vágytam már arra, hogy végre a hajába turhassak, mikor csókolózúnk, hogy érezzem az illatat, hogy velem legyen. Hiányzott az ölelése, hiányzott a szuszogása éjszaka, hianyzott a közelsége, a szeretete, a kusza hajtincsei, egyszóval mindene.

- Annyira hiányoztál!
- Szeretlek! - döntötte homlokát enyémenek.
- Csoportöleléééés - rohantak be a fiúk. Sajnos én voltam középen, majdnem megfulladtam.
- Nem kapok levegőőőtt1!
- Bocsi!
- Haver, mi nagyon sajnáljuk, hogy miattunk összevesztetek.
- Niall nem te vagy a hibás, hanem én1 Csak vicceltetek, rossz napom volt.
- Végre bevallottad, hogy te vagy a hibás! - szólalt meg Liam. Mindenki felröhögött.
- Kösz! - mondta Gergő röhögve.
- Nem ehetnénk már? Éhes vagyok!
- Niall, te mikor nem?
- Na! - nyomta be a kamú durcát.


Gyorsan összedobtunk valami ehető kaját, amit egykettőre meg is ettünk.
Miután emberi formát teremtettem magamnak és el is mosogattam, kimentünk a parta.
Annyira jó, hogy megbeszéltűk a dolgokat Gergővel.


Gergő és én.




Kis bolondozás


Csónakozás


Éneklés nekem. Mij megtisztelő! 





Ha tetszett a rész pipáljatok, vagy komiba irjátok le a véleményeteket a részről!  Előre is köszi!







2 megjegyzés: