2015. július 9., csütörtök



XV. rész

  Október 14- Hétfő

* Niall szemszöge*

Sajnos ez a hét nap is eltelt, ami azt jelenti, hogy Majáék a szobában szedik össze a cuccaikat. Annyira jó volt ez a hét!  Legszivesebben felhivnám a suli igazgatóját és rábeszélném, hogy tudjanak még ülni egy- két napot, vagy akár egy hetet, de sajnos nem lehet. Maja és Gergő nem hiányozhat sokat a suliból, mivel sok lecke vár rájuk. Ahogy ismerem Gergőt tuti, hogy nem fog tanulni semmit, csak beül a gép elé és játszik.
Maja nekem olyan lett, mint a kicsi húgom! Nagyon fognak nekem hiányozni!

- Mikor indul a gépetek?
- Most mennyi az idő?
-  Reggel 9 óra.
- 1 órával hamarabb ott kell lenni, szóval még addig van 6 óra.
- Addig csináljunk valamit!  Skacok valami ötlet?
- Nekem van is egy ötletem!  - álltam fel és indultam ki a konyhába.
- Hova mész Maja?
- Várjatok meg kint kérlek!  Nincs hideg kint!
- Rendben!

Mig a fiúk kimentek keresni kezdtem 7 üveget. Szerintem már tudjátok, hogy miről is van szó, ha nem akkor ez van! Rájösztök később!


* Napsi szemszöge *

-Szedjétek már össze magatokat, és segitsetek már!
- Nyugi van már Napsi!
- Tudjuk, hogy rég nem láttátok egymást, de azért nyugi!
- Ne a szátok járjon, hanem a kezetek! - szóltam rá a többiekre


* Gergő szemszöge*

-  Ááááá!  - sikitott kedvesem
- Nyugi van baby!  Csak megöntözlek húsvét alkalmából.
- Jó a humorod, tudtad?
-  Most rohaaanj, mert vizeeeeees leszel Maja! - orditották a fiúk.

Szegény Maja! Ő az egyetlen lány innét, és tehetetlen hatt fiúval szemben. Nem baj!  Az ő ötlete volt!

* Pár órával később*

- Mázlitok van, hogy megszáradt a hajam!   Nem szerettem volna vizes hajjal utazni. - mondta Maja fenyegetően.
- Nyugi van már - kocolta össze haját Harry.
- Ne papoljatok már annyit, inkabb segitsetek kivinni az autóba a cuccokat és induljunk, mert lekésitek a gépet!
- Igenis kapitány! - álltunk vigyázba.

Annyira hálás vagyok ezeknek az őrűlt barátaimnak!  Nagyon jó hét volt, amit persze majdnem elcsezett az a rohadék , és e okból össze is vesztem Majával, de szerencsére elrendezőttek a dolgok. Minden a régi kerékvágásban, MAJDNEM!  El kell intéznem azt a seggfejet, akár az életem árán is csak biztonságba legyenek a szeretteim!
Az út elég csendben telt a repülőtérig. Mindenki szomorú volt, hisz tudtuk búcsúzni fogunk és senki sem tudja, hogy mikor találkozunk újra.  SAJNOS!

- Hááát.... ez a nap is eljőtt sajnos! - vakarta a tarkóját Niall.
- Hiányozni fogtok - pacsiztunk le Liammal.
- Ha bármi van hivjatok!  - mondta Liam
- Skypon is beszélgethetűnk! - nyomott egy puszit Zayn Maja hajába.
- Már most hiányoztók nekem! - könnyezett Harry.
- Skacok nyugi! Igérjűk, hogy hivni fogunk minden nap skypon vagy telefonról, beavatunk mindenbe, ami történik! Alig fogjuk észrevenni, milyen gyorsan telt el az idő és már megint együtt leszünk' - próbálta lenyugtatni kedvesem a fiúkat, de sajnos nem nagy sikerrel.
- Csoportöleléééés' - kialtotta Niall sirva.


*Maja szemszöge*

Elég hosszú volt az út, de jobb végre a talajon állni. Az is igaz, hogy Gergővel bolondozással, zene hallgatásával, csókcsatákkal töltöttűk az időt.

- Én most megyek a szobámba letusolni és lefekszem. Hulla vagyok!
- Rendben baby! Aludj jól! - nyomott egy puszit a számra.
- Naaa! Csak ennyit kapok? - nyomtam be a kamu durcát.
- Te kis huncut! - csókólt meg szenvedélyesen.

Miután elbúcsúztunk a szobánk fele vettem az irányt. Picit nehezek voltak a cuccok, de nagy nehezen eljutottam a szobámig. Megálltam az ajtó előtt, vettem egy mély levegőt és benyitottam.
Arra számitottam, hogy Napsi a nyakamba ugrik, de nem. Nem volt senki sem a szobában.

- Fúrcsa, hogy nincs itt senki!  Biztos Ervinnél van, hisz együtt vannak. Na mindegy!  Ne filozzak már annyit, inkább bemegyek letusolni, fogat mosni és bebujók az ágyba!








Miközben azon gondolkoztak a srácok mit játszodjunk, hamar lefényképeztem őket! Igaz milyen cukik?!





Kis bolondozás, hogy teljen az idő!


Mert egy ilyen kép is kell az ottani szobámba!




Gergő álmodozik, de vajon miről?





Sziasztok!
Bocsi a késésért, de nem nagyon volt időm megirni ezt a részt, hisz tudjátok NYÁR van! Élvezzétek a nyarat, amig lehet, mert mindjár megint itt a suli!!! SAJNOS!! :'(
Remélem tetszik az új rész. Kérlep pipáljatok vagy komiba irjátok le a véleményeiteket!
Előre is köszönöm! Puszi! :*
xXx. Iró

2 megjegyzés: