2015. június 7., vasárnap


XII. rész- folytatás


 *Áron szemszöge*

Mi a franc baja van apámnak is? Miért nem örül annak, hogy végre van egy barátnőm, akit szeretek? Minek kellett felkeresnie megint? Hadjon már békén!  Miatta lettem egy
 szörnyeteg! Soha nem fogom elfelejteni neki, azt amit tett velem!
  Maja soha nem tudhatja meg mi történt velem a múltban, mert szakitana velem. Ő egy érzékeny lány aki nagyon bizik bennem és szeret. Nem akarom megbántani!


*Maja szemszöge*

10 perc múlva már az autóban ültünk. Utazás közben megpróbáltam kiszedni a fiúkból valamit, de túl titokzatosak. Már alig várom, hogy megérkezzünk arra a bizonyos helyre. Vajon hova visznek?

-Itt is vagyunk! - szólalt meg Zayn.
-Végre!  Valaki levenné a szememről a sálat?

Amikor Niall leszedte a szememről a sálat visitozni kezdtem, mivel a fiúk elhoztak egy olyan helyre, ahová mindig is elakartam jutni és kiprobálni.

-Ti komolyan gondoltátok ezt?
-Nem tetszik? - szeppentek meg a fiúk.
-Mindig is elakartam jutni ide! Ezt nem hiszem el! Hogyan hálálhatom meg nektek ezt?
-Sehogy, illetve lenne egy ötletem!
-Mi lenne az? Csak könyörgöm ne az legyen, amire gondolok!
-Nem maradsz még egy hetet itt?
-Csak egy hétre engettek el a suliból!
-Nyugi már!  Nagyon jól ismerjük egymást az igazgató bá'val. Már tegezzük egymást.
-Ti és a diri? Na ne!
-De, de!  Na menjünk már be!


Ezekkel a fiúkkal egy álom. El  sem hiszem, hogy elhoztak arra a helyre, ahova mindig is elakartam jutni. A szüleim soha nem vittek el vidámparkba, de végre eljutottam ide is. Ez életem egyik legjobb napja, amit örökre elraktározom a LEGJOBB NAP A VILÁGON cimű mappámba. 

*Napsi szemszöge*

Annyira hiányzik Maja. Nincs kivel beszélgessek, aki segitsen a felmérőkben, akivel sokat tudnék kacagni, aki ... Nos egy barát, aki meghallgatna.
Rögtön előkaptam a telefonom, kikersemtem a számot, amit felakartam hivni és már tárcsáztam is.

-Mi van már? - szólt bele egy férfi hang. Szerintem Gergő lehetett.
-Valaki milyen morcos! Maja?
-Bizonyára más pasi ágyában fetreng.
-Mi a francról beszélsz? - emeltem fel a hangom. Miről beszélhet ez is?
-Röviden Majával volt egy kis veszekedésem és elrohant. Tuti, hogy az egyik énekessel, vagy mindegyikkel az ágyban hempereg.
-Maja nem ilyen! Soha nem csalna meg téged! Szerintem csak elment sétálni egy kicsit, hogy átgondolja.
-Na persze!
-Szereted?
-Ez kérdés volt?!
-Ha szereted menj keresd meg és beszélj vele! Hidd el, meg fog neked békélni!
-Jól van, szia!
-Végre nem vagy már annyira paraszt!
-Kösz!

Vajon mi történhetett, hogy összevesztek?
Annyira elgondolkoztam, hogy nekimentem egy embernek.

-Ú, bocsi!
-Semmi baj, de legközelebb legyél figyelmesebb! Vannak nállam gonoszabb emberek is!
-Rendben! - mosolyogtam rá. - De most sietnek kell, mert találkozni akarok a barátommal.
-Még összefutunk szerintem! Szia!
-Szia!

Elég fura ez a gyerek!  És honnét veszi, hogy még találozunk?! Soha életemben nem láttam még!
Hm...

Ha tetszett kérlek pipáljatok!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése